25 Nisan 2012 Çarşamba

Bana yardım eder misin?


Bana yardım etmeniz yasak diye bir ses yükseldi içimden,ardından dış sesim bastırdı:
"Yasak mı?" doğal olmayan bir sözcük.Kim yasaklıyor?Bütünleyici işlevin kendisini dışlatıyorum.sonra "düzen 'emirler' değildir.." dedim ve devam ettim heyecanla öne eğilerek "sınırlarımızı aşamıyoruz çünkü sınırlar biziz,sen sen olduğun için bedenini geride bırakamazsın,nasıl biri olduğunu görmek için başka biri olmak istersin,ama olamazsın.seni güç kullanarak engelleyen mi var?bu bedende güç kullanılarak mı tutuluyoruz?hangi güç,hangi yasa,hangi hükümet,Hangi polis?Hiçbiri.sadece kendi varlığımız.birbirimize olan sorumluluğumuz.işte bu sorumluluk mu bizim özgürlüğümüz.ondan kaçarsak özgürlüğümüzü yitirmiş mi olacağız?
Sorumluluğun ve özgürlüğün,seçeneğin olmadığı,yalnızca yasaya uymaktan oluşan sahte bir seçeneğin veya uymamayı izleyen cezanın olduğu bir toplumda yaşıyoruz(!)gerçek bir hapishane değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder