25 Nisan 2012 Çarşamba

guguk kuşu ve dolar

güneşli bir akşam üstü..parmaklarımdan burnuma süzülen nikotin kokusunu örtpas etmek için balkona yöneldim..kapalı brandanın üstünden gelen sese sivrildi kulağım.üflemeli bir çalgı gibi.metronomu aksatmayan bir ritimle,virtüöz edasıyla öten bir guguk kuşu..hafiften esen rüzgarla tavandaki çanlara döndüm şimdi.teyze evet karşı taraftaki teyze halısını sirkeliyor.eşlik ediyor duyuyor musun?üflemeliler,ziller ve şimdi vurmalılar.gözlerimi kapıyorum ve derin bir nefes daha alıyorum sigaramdan büyük bir haz ve bu inanılmaz senfoniyle..irkildim birden bu senfoniyi bozan bir motor sesi.bir an çıkmış olmalı aklımdan 20. yüzyılda yaşadığım ve doğallığın ortadan kalktığı..sonra motorun üstündeki adamın yüzüne baktım..acelesi varmış gibi.sorsan en büyük derdin nedir hocam senin diye.şüphesiz gözlerinden alıyorum alenen cevabı.dolar işaretleri o kadar parlyor ki..onun suçu değil evet.günümüz dünyasında bir senfoni yaratamayacak hale gelişimiz.kapitalist sistem,kendimizi zorlayarak hatırladığımız tazmanya canavarından daha canavar..ve yine tiksinerek söndürüyorum sigaramı ve sert bi şekilde çekiyorum balkonun kapısını...yanlış anlamayın dostlar öfkem sistemedir sizlere değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder